Hasta oldun bedenin çeker acı
Bitmiyor göğsünde dert katan sancı
Bil ki sevenlerin sana duacı
Yaşamın yükünü taşıdı annem
Hayat boyu keder eksik olmadı
Mutluluk denilen şeyi bulmadı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Değerli Dost
Yüreğinizden akan ırmağın sesi çok içten ve sıcak. Annelere ancak bu kadar güzel şiir yazılır. Kendisini yakından tanıma şerefine eriştiğim değerli Tamey anaya acil şifalar diliyorum. Uzunca ve sağlıklı yaşasın eşi çocukları ve sevenleriyle..
Tamey anamızın ve Ali dedenin ellerinden öperim. Çok selam onllara.
Saygılarımla
İsmail Aydoğmuş
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta