Annem...!
Neden gözlerin mahzun bakıyor...?
Nazarın çok derin yüreğimi yakıyor
Elveda der gibisin gözlerinden yaş akıyor
Mahzunum...! Yüreğim kanıyor annem...!
Annem...!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir de güzel. Tebrikler. Anneler için ne yazılsa güzeldir
Annesiz büyümek, varmış kaderde,
Bulamadım ben, mutluluk nerde?
Ölüme susadım, öleceğim anne,
Ben de peşinden, geleceğim anne.
08.05.1973
Sivas
neler geçmiyor aklımızdan ama bir türlü tam karşılığını veremiyoruz gönlümüzden...ne dersek diyelim yeterli olmuyor sözcükler ve hüzün devam ediyor...gönlüne sağlık şaire hanım halide hanım...sevgilerimle...
duygu yüklü hüzünlü bir şiir kutlarım okurken duygulandım yüreğinize sağlık
İnsanın içini acıtan, hüzne salan bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık. Annelerimize ne yazsak azdır. Selam ve dualarımla efendim...
Özlemiş yürek...Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta