Üşüyorum yatağına al beni kadın
Niyetim sen değil sıcak nefesin
Al tut ellerimi bak nasıl titriyor
Kaç yıl oldu bilsen kaç yıldır evsizim.
Kalk ne olur uyan gözlerin baksın
Giydiğim karanlıklar bak ki, aydınlansın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Teşekkür ederim Veli bey elbette seslendirebilirsiniz. Dinlemeyi çok isterim. selam ve sevgiler.
Müthiş bir anlatım,çok beğendim,kutlarım sizi..
Allahın bir kadına bahşedeceği en güzel en mahrem duyguyken annelik,bir çocuğa annelik yapamayan ne çok kadın var üstelik..Ve daha sıcak bir nefesi yüzünde hiç hissetmemiş minicik yürekler,bir annenin kokusunu ciğerine dolduramamış üstelik...
Derin bir yarayı derin bir konuyla ısıtmışsınız..Çocuklar bizim geleceğimiz ve onları en derinden sahiplenmeliyiz..
Ellerinize sağlık..
Çok güzel bir şiir okudum sayenizde değerli arkadaşım kutluyorum tam puanlarımla..
Muhteşem bir anlatım..Duyarlı yürege sonsuz saygılar...(+)ant.
Muhtesem...sözüm yok...alkisliyorum.Sevgi ile kalin.
Her yaşta anne arıyoruz. Ne kadar kuvvetli bir bağ. Kutlarım.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum ve başarılar diliyorum.
kutluyorum yazan güzel yüreği..
namık cem
Hüzün dolu anlamlı bir çalışmaydı.yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 83 tane yorum bulunmakta