Köşe başları tutulmuş yine,
Hazır seyirciler,hazır dinleyenler,
Yuh çekenler, alkış tutanlar.
Bak hepsi burada hazır anne.
Bir ben söyleyeyim, bir sen söyle.
Biliyormuydun dünyanın rengini?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




eve,t sanırım kaderin rüzgar sürüklüyor bir yerlere hepimizi hayatın cilvesi acı ve keder bir o kadar da mutluluk kiminin payına daha fazla düşüyor acı. ne annelerin suçu ne de evladın. Çekecek çilesi varsa kulun bazen istemese de uçurumun dibine iniyor ve yine çıkıyor yeryüzüne.
anneler annelerimiz yazılması anlatılması en zor cümleler.. çok güzel bir şiir yüreğinize kaleminize sağlık kutluyorum şiir tadında güzel yarınlar diliyorum...
Sorgulama ve iç muhasebesinin lirzmi...
Bu şiirler okunası şiirler....
derin hesaplaşmalarla ve hüzün dolu saniyelerle yazılmış dokunaklı bir şiir... kutlarım efendim.. saygılar..
İçten gelen duygular hayata pışmanlık duyan dizelerin şiirde kalması dileklerimle tebrikler Canan hanım tam p. 10
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta