anne beni uyut kollarında
eskisi gibi olsun herşey
gök beyaz
deniz mavi
kucağın sıcak, sıcacık
gözlerinden hiç eksik olmasın parıltılar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Harikaydi:) yureginize sagilk Asli hanim kaleminiz daim olsun guzelliklerde kalin
oysa hep söylerdin
'hatanın neresinden dönersen kardır'
döndüm anne
hani nerede saf duygularım
gülümsemen nerede
söyle
çok mu geç kaldım?
oysa vakit henüz gece..
Anneler icin ne yazilsa güzeldir. Kutlarim
sadece büyüyoruz..büyüdükçe öğreniyor. büyüdükçe derleniyoruz..içinde anne olan çok hoş ve güzel bir şiir okudum..annelerimiz, bizim en güzel herşeyimiz...yüreğinize sağlık, hayırlı akşamlar..mehmet çimen...
söyle
çok mu geç kaldım?
oysa vakit henüz gece..evlat olmak anne olmak kadar kıymetli biliyormusun....hele annesiz kalınca evlat olmanın değerini daha bir iyi anlıyorsun ...gözlerim yaşardı yaa
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta