Bağlılığımız göbektendi önce,
Daha doğumda kopardılar onu.
Sonra süt saatlerinde birleştik
Aslında göbek bağı duygusunu
Süt bahanesinde, yeniden yasamaktı amaç,
İştahım ondandı.
Aynı hoşluğu vermese de avundum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebriklerrr..
Gönül dostum Enis BAĞIŞLAYICI, ''Anne'' isimli şiirin güzel olmuş. Gönlüne sağlık. Yeni şiirlerini bekliyorum.
Selamlar.
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
Göbek bağını kopardılar ama
Gönül bağı kopmuyor anne
Tebrik ederim. Kaleminizin mürekebi bol olsun.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta