Ninnilerin ilk şarkılarım oldu.
Kucağında dindi hıçkırıklarım.
Toprağı ilk seninle kazdım.
Sen saksımızı dolduruyor,
Ben başıma savuruyordum.
İlk duamı sen öğrettin,
minik ellerimi açtırıp Mevla’ya.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hoca döktürmüşsün maşallah
yüreğine sağlık akif hocam çok güzel bir şiir olmuş devamını bekleriz inş
KARAKOÇ'UMUN HEMŞEHRİSİ YÜREĞİNE SAĞLIK.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR .ŞİİRLERİNİN DEVAMINI BEKLİYORUM.
Gönül dostum, güzel... Beğendim. Gönlüne sağlık.
Selamlar.
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta