Ben yalçın bir kaya,
Hayat azgın suların dalgası.
Çarptıkça tokatını suratıma hayat;
Biraz daha parlıyor,
Biraz daha yıpranıyorum anne.
Hayat sen kadar merhametli değil
Eğilip de bir kerecik öpmüyor anne.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Gönül dostum; Ah Anam ah... Güzel şiir beğendim. Selamlar...
Her şey mazide kaldı ,hayat ne güzeldi diyesin kalmış geriye.
Kuşatan yalnızlık, mısralarınızla hakikaten renklenmiş.
Lakin hüznün ayak izleri sizi hiç bırakmamış.
Teşekkürler ediyor, selam ve muhabbetlerimi gönderiyorum.
Kuşatan yalnızlık, mısralarınızla hakikaten renklenmiş.
Lakin hüznün ayak izleri sizi hiç bırakmamış.
Teşekkürler ediyor, selam ve muhabbetlerimi gönderiyorum.
FEDAKARLIK, SEVGI, SABIR VE GUZELLIK NE DEMEK TARIF ET DENSEYDI BANA, SANIRIM HIC DUSUNMEDEN CEVABIM ANNE OLURDU.ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta