Nerelere dalsam sönmüyor ateş
Deryalar suyunu saklamış anne..
Karanlıktan sonra çıkmıyor güneş
Işıklar nurunu saklamış anne..
Şefkatli sözlerin hasretindeyim
Müşfik bir sevginin özlemindeyim
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




kaleminize yüreğinize sağlık şiiri yazan o güzel yürek hiç susmasın tam puan ile selamlıyorum sizi ve güzel şiirinizi..
Annelere ne ilk ne de son şiirdir.Güzel olmuş,tebrikler.
Ah güzel analarımız.Onlara ne kadar şiir yazsak azdır.Hele bizim gibi anası ölmüş ise onları çok özlüyoruz.Güzel bir şiir olmuş selam ve sevgilerimle.
Necati Şimşek hoca
Bugün sizin DOGUM GÜNÜNÜZ!
Kutluyorum
Allah saglik versin...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta