Senden ayrı her günüm
Ağrıyor başım anne
Hasretinle üzgünüm
Akar gözyaşım anne.
Mutluluk hani nerde
Zaman bir kara perde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hayatımızdaki en değerli varlıklarımız 'annelerimiz'
için yazılan nadide eserlerden biri olduğunu
düşünüyorum.
Sevgiler :)
afedersiniz ama tüm duygulara sonsuz saygım vardır , ama antoloji artık eskisi gibi ciddi değiL gittikçe ciddiyetsizleşiyo , bu şiir popüler olamaz... SATGILAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta