Anne Şiiri - Yorumlar

Arif Nihat Asya
47

ŞİİR


643

TAKİPÇİ

İlk kundağın
Ben oldum, yavrum;
İlk oyuncağın
Ben oldum.

Acı nedir
Tatlı nedir... bilmezdin

Tamamını Oku
  • Perihan Pehlivan
    Perihan Pehlivan 11.05.2026 - 12:32

    anneler saygıyla şaire teşekkürler

    Cevap Yaz
  • İzzet Aslan
    İzzet Aslan 08.04.2026 - 16:09

    güzel şiir..

    Cevap Yaz
  • İkrâ Hira
    İkrâ Hira 08.04.2026 - 11:00

    Çocuk kitabında olabilir ama buraya, günün şiiri olacak kadar değil kanımca :(

    Cevap Yaz
  • Semra
    Semra 14.02.2026 - 19:34

    Evlatlarım nefes alsın yıldızların altında olsun anne demese de demesin anne demediğin de ben onun annesi olmuyor muyum, bu dünyaya gelmeden önce bizleri anne olarak seçen evlatlarımızsın

    Cevap Yaz
  • Fırat Ünal
    Fırat Ünal 11.05.2025 - 04:40

    Evlat ve ayallerin her dediklerini, makul mu değil mi diye ölçüp tartmadan itirazsız yaparsak, onları şımartırız ve yaşlandığımız zaman bizleri son oyuncakları yaparlar. Madem ki onlar da tıpkı öteki emanetler gibi bizlere Allah'ın birer emanetidirler, o zaman onları bize emanet edenin istekleri doğrultusunda terbiye edip yetiştirmemiz lazımdır ki, iki cihanda da hem kendileri mutlu olsunlar hem de bizleri mutlu kılsınlar.

    Cevap Yaz
  • Mustafa Bay
    Mustafa Bay 08.04.2025 - 11:53

    Ben senin "Bayrak" şiirin özledim,
    Ben senin "MİLLİYETÇİLİĞİNİ",

    Saf, tertemiz Türklüğünü özledim,

    "Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
    Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
    Işık ışık, dalga dalga bayrağım!
    Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım." diyen sözlerini özledim!

    O "Tek Bayrak" altında
    Gururla, onurla yaşamanın asil duygusunu özledim,

    Korkuyorum,
    Çok korkuyorum, gölgesini kaybetmekten!

    Rahmetle
    Özlemle
    Saygıyla Arif Nihat Asya...

    Cevap Yaz
  • Sedat Rusen
    Sedat Rusen 08.04.2025 - 11:28

    çok güzel bir şiir.bc

    Cevap Yaz
  • Sedat Rusen
    Sedat Rusen 08.04.2025 - 11:27

    Selam

    Cevap Yaz
  • meva gül maden
    meva gül maden 02.04.2025 - 21:29

    şiire bayıldım okurken tüylerim diken diken oldu çok gül yazılmış bir şiir eline ağzına sağlık

    Cevap Yaz
  • Begüm Uçuk
    Begüm Uçuk 26.09.2024 - 16:56

    Çokkkk güzel bir şiirO?O?O?O?O?O?

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 51 tane yorum bulunmakta