İlk kundağın
Ben oldum, yavrum;
İlk oyuncağın
Ben oldum.
Acı nedir
Tatlı nedir... bilmezdin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




anneler saygıyla şaire teşekkürler
güzel şiir..
Çocuk kitabında olabilir ama buraya, günün şiiri olacak kadar değil kanımca :(
Evlatlarım nefes alsın yıldızların altında olsun anne demese de demesin anne demediğin de ben onun annesi olmuyor muyum, bu dünyaya gelmeden önce bizleri anne olarak seçen evlatlarımızsın
Evlat ve ayallerin her dediklerini, makul mu değil mi diye ölçüp tartmadan itirazsız yaparsak, onları şımartırız ve yaşlandığımız zaman bizleri son oyuncakları yaparlar. Madem ki onlar da tıpkı öteki emanetler gibi bizlere Allah'ın birer emanetidirler, o zaman onları bize emanet edenin istekleri doğrultusunda terbiye edip yetiştirmemiz lazımdır ki, iki cihanda da hem kendileri mutlu olsunlar hem de bizleri mutlu kılsınlar.
Ben senin "Bayrak" şiirin özledim,
Ben senin "MİLLİYETÇİLİĞİNİ",
Saf, tertemiz Türklüğünü özledim,
"Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
Işık ışık, dalga dalga bayrağım!
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım." diyen sözlerini özledim!
O "Tek Bayrak" altında
Gururla, onurla yaşamanın asil duygusunu özledim,
Korkuyorum,
Çok korkuyorum, gölgesini kaybetmekten!
Rahmetle
Özlemle
Saygıyla Arif Nihat Asya...
çok güzel bir şiir.bc
Selam
şiire bayıldım okurken tüylerim diken diken oldu çok gül yazılmış bir şiir eline ağzına sağlık
Çokkkk güzel bir şiirO?O?O?O?O?O?
Bu şiir ile ilgili 51 tane yorum bulunmakta