Anne Şiiri - Yorumlar

Yakup Elman
27

ŞİİR


3

TAKİPÇİ

Küçükken hep büyük olmak isterdim, büyüyüp polis veya futbolcu olacaktım. Olmadı işte şair oldum. Boşuna yazıp çizeceğim, kitap okumanın değersizleştiği zamandayız. Benim tek derdim kimse aşık olmasın ama sevsin.
Annem kadar seven çıkmayacak, zaten ben de ondan başkasını sevmeyecem. Ayaklarının altına kurbanım, cennet ayağının melekler omuzunun üzerindedir. Dünyanın en güzel gülüşü onda, en iyi bakışı onda.

Ağladım yanımda ve kalbimde hep sen,
Nasıl güzel yanakların var, öleyim yoluna.
Ne güzel büyüttün beni helal ve harama bakmadım,
Ellerim hep helaldeydi, yanlışı aramadım.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta