Yüreğinin en saf yerinden dökülen
Gül kokulu dualarının ipiyle
Bir salıncak kurdum gökyüzüne ANNE! ..
Hasretin karayeline dokunsa da rüzgar
Artık, gülüşünü yitirmez mevsimsiz duygular.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




hiç esirgenir mi anne duası.. en kolay ve en sürekli duadır..hakları nasil ödenir ki.. tebrikler efendim..güzeldi.. saygılar..
Begenerek okudum
Kutlarım sizi
Duygu yüklü ,sevgi yülklü
Eline diline gönlüne sağlık
anne..dünyanın en güzel kelimesi..ellerinize sağlık
Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlu olsun nice nice yıllara
Karamanlı Aşık Çağlari
Beğenerek okudum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık, tebrikler. Saygılar.
Sen yeter ki dualarını esirgeme ANNE! ..
HARİKAYDI....YÜREĞİNİZE SAĞLIK
çok güzeldi...
içten ve duygu yükklü...
annemizi yanımızda hissetmek istediğimiz anlardan bir an...
saygılar kaleminize...
Tüm varlıklarıyla her zerresiyle dua eder evlatlarına anneler..
Vazgeçilmez dostlarımız aynı zamanda..
Sevgileri ise anlatılabilirmi..
Hayatta olsalarda, olmasalarda değişmez bu...
Kutluyorum.
Yüreğinize sağlık.
Sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 29 tane yorum bulunmakta