Yaptığım işleri beğendiler.
Beni ödüle layık gördüler.
“İsteyince neler oluyormuş,
Herkese olsun örnek.” Dediler.
Kazandığım bu başarıda
Senin emeğin çok fazla.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




harika bir eser olmuş kutlarım
nedense böyle güzel eserler okunmuyor yorum sadece tanıdıklardan geliyor bence yanlış kutlarım başarılar gönlünce olsun
Yüreğinize sağlık severek okudum şiirinizi,
tebrikler şairem.
Yüreğinize sağlık hocam
kutlarım vafakar yüreğinizi ve usta kaleminizi
saygılar
ne hayırlı evlat bakmış ve görmüş teşekkürü şiire örmüş. kutluyorum duyarlı yüreği ve yetiştiren anneyi.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta