Nasılda severdik birbirimizi
Beni nasıl bırakıp gittin sen anne
Düşünmedin mi üzülüp kahrolacağımı
Seni çok özledim dön artık anne
Kainata seni değişmezdim
Canımı yoluna feda ederdim
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Anne sevgisi ölümsüz..Özlemiyle büyüyor.. Nur içinde yatsın anneniz. Çok içten ve duyguluydu. Annelere ne yazılsa az gelir..
Kaleminize sağlık Hatice hanım. Sevgiler.
Bir kaç ay önce de benim annem gitti... Dayanmak çok zor. Sizi anlıyor, sabırlar diliyorum ve kaleminizden dökülen duygularınızı ifade eden dizeleriniz için kutluyorum sevgili Hatice hanım.
Sevgilerimle
Anneler toprak olunca değil, unutulunca ölürler.
Şiirdeydim, beğenilerimi bırakıyorum. TEBRİKLER...
ana ve baba için yazılan her kelime değerlidir onlar için ne yazılsa azdır ruhları şad olsun nur içinde yatsınlar.... kalemniz daim olsun
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta