Ölüm anlatsana derdin ne senin insanlıkla . Yorulmadın mı onca haykırışları çığlıkları duymaktan.. Seninde var mı ecelin yoksa aldığın ömürleri ömrüne mi ekliyorsun Tanrının haberi var mı bundan ? Herşey yalan tek sen mi gerceksin. Ölüm tanrısı tanrıça mi yoksa ? Şşşt özde sapkınlık ediyorsun kendine gel.. Anlayamıyorum seni ve nasıl konuşmam gerektiğini de bilemiyorum gerceksin geleceksin ama hiç olmamış ve hiç gelmemissin gibi herşey tekrar devam edicek yaşanmamış gibi. Korkuyorum. Kim korkmuyor ki. Neyle karşılaşicam bilmiyorum bilemiyorum bulamıyorum cevabını. Çok geç olmadan göster gerçeği sonsuza dek keşke demek istemiyorum.. Tabi görmek istediğim gerçek .. anla işte hâlâ aşamıyorum eskileri..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta