Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Babam bana bu şiiri okutturdu ve harika.İlk 45 dakikada ezberledim.
Birisiyle tartışırken kendimi anlatamayinca sinirle ANLATAMIYORUMAGGGGHH diyorum sonra da da bu şiiri full baştan okuyorum karşımdaki kişi de benden tiksinip uzaklasiyor 10/10 Orhan veliye bayiliyorum
?si=N3YY4psEr9hkaNuT
Çok ğüzelmiş bu şiir ???|????|????|???????
??
Ben çok beğendim türkçe konuşma sınav'ımda"anlatamıyorum" şiirini seslendircem
Çok iyi bir şiir
Bayağı iyii
Harikaydı şiir çok güzel
Sadelik zarafettir.
Ne güzel demişsiniz
beğeni ile okudum
dilinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 474 tane yorum bulunmakta