Gün doğmuşsa,
Işık vurmuşsa karanlığıma
uyandır beni hadi.
De ki!
Yetmedi mi ölümün bu arsızlığı,
ses öldü,
düş öldü,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




anlatmakta zorlandığımız tek şey sevğimizi anlatmaktır eğer anlatsa idik dünya bu kadar zalim olmazdı sayğılarımla
çok çok güzel beğenerek okudum. yazan kalemi, kalemi tutan eli kutluyorum. dert görmesin.....10
aşka çağrı gibi bir söylemdi şiirin sevgili Deniz.. özlemenin aşka susamışlığın çağrısı bu.. kutluyorum Denizcim..
Uyanmanın zamanıdır şimdi. sevda çalıyorken kapıyı.. Umutlar tükenmemişken henüz.. Çok güzeldi. Kutluyorum. Sevgiler.
Anlatabilir mi? Duyulan 'keskin sevgiye' karşılık verebilirse, sanırım 'evet...'
Yoksa... 'Özlemlerin sancısında' ne şiirler çıkar daha, tahmin edilebilir...
Güzeldi şiir Deniz Bey... Kutluyorum şiiri ve sizi...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta