Anlamam
-- yalandan
-- riyadan
-- imadan
anlamam ya
--hep kaybetmem ondan
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Anlamam
- yalandan
- riyadan
- imadan
anlamam ya
-hep kaybetmem ondan
--
Böyle güzel bir yüreği görmeyip algılayamayanlar kayıptır bence.kutluyorum ..
SİZ BUNLARDAN ANLAMIYORSANIZ VARSIN
HEP KAYBEDİN...İNANIN BÖYLE KAYBETMEK
DAHA GÜZELDİR...ŞEREFSİZCE KAZANMAKTAN
DAHA ANLAMLIDIR...İŞTE BENDEN BU ŞİİRE
TAM HELALİNDEN 10 Puan...Nöbetçi ŞAİR
ŞAHİN ERTÜRK
Aslında insanların kazanmak için verdikleri şeylere bakılırsa kimse kazanamıyor.- Öldürdüğümüz aşkların şerefine--
tebrikler..
Bunun adı kaybetmekse varsın öyle bilinsin..
Eh...anlamamaya değer değerler !..Kutlarım
Dost bugün ki şiirlerin tam benim tarzımda.... :-))
tebrikler efenim. ellerinizden öpüyorum.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta