A: “Herkeste biseps vardır.”
B: “Hayır, herkeste triseps yoktur! ...”
B: “Bazıları, doğarken kolsuz da doğabilir.”
-
Biseps olayındaki anlamla,triseps olayındaki anlam hafif bir anlaşmazlık ortamı doğuruyor gibi gözüküyor ancak (belki de) bu karmaşanın “kolsuzluk” olayıyla bağdaştırılarak açıklanması duruma belli bir düzen getiriyor. Sonuç olarak, yapışık doğan ikizler veya kolsuz doğanlar hatta veya sonradan bacaksız (!) denilecek olan veletler :) hayatın kendisi anlamınca, (onlar da) çelişmiyor kendileriyle, fakat bazenleri insanlar tarafından doğaya aykırı olarak addedilebiliyor. Aklıma geldi. Çabuk anlatılması sebebiyle, ne kadar açıklayabildi bilmem
Zülfü kimi ayağın koymaz öpem nigârum
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum
Devamını Oku
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum