Çıkarını millet diye
Saran Ankara Ankara
En tepeye yiye yiye
Varan Ankara Ankara
Ne geldiyse başımıza
Çekiverdik döşümüze
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel taşlama. Ama ne hikmetse Ankara okumuyor şairleri. Onlar için yiyecek bir şeylerin resmini koysaydınız keşke şiirin başına. :))
Sesimizi duymasalar da dertleşmiş olduk sayende kutluyorum Şair , saygılar.
'Ankara' şiirinizi, ne kadar tutarlı serzenişle yazmışsınız. Yüreğinize sağlık. Bu akşam döndük Ankara'dan ve 29 Ekim adına gördüklerime ses oldunuz. Teşekkürler sayın Kalender, tebrikler...
Çok haklı bir eleştiri ve isyan.Ne yazık ki Ankara tepedekilere ayrıcalıklı kılınmış.
Kimbilir belki bir zaman sonra herşey dürüstce değişir.
Kaleminize sağlık/iyi bayramlar efendim
ANKARA,ANKARA HARİKA KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN NİCE BAYRAMLAR AİLENİZLE GECİRMENİZ DİLEKLERİMLE TAM PUAN SEVGİLER HOCAM.
Ah Ankara Ankar
Hal budur kalender peki,
Ankaranın suçu neki,
Dışa sızmış içindeki,
Akan Ankara Ankara
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta