kızgınlığım bu kuru kara parçasına değil,
şu denizsiz, haki rengi kokuna da değil,
her şeyine eyvallah,
soğuğuna bile...
ama beni bu sırça bedende
sahipsiz sanıp da
ruhuma uzanmayacaktın,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




sadıktır,
sadık ve sabırlı
ve gözeten
deniz kenarının algılayışına dediklerin de doğru ama
sevgiler sevgili serpil
tam da aralıkta yazmışsın
....güzel ankara'ya haksızlık etmişsiniz...o bir efsunkar güzel...ilk bakışta sevemezsiniz...sevdirmez...ama emin olun deniz kenarından daha sadıktır bozkır
beni içine hapsedip,
ezmeyecektin böyle densizce.
her şeyine eyvallah,
böyle donuk olmayacaktın.
kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta