Özlem, içimizde
Gizem, birikimlerde...
Bendekiler bende..
Sendekiler sende değil...
Birikimler;
Gizlenen özlemler,
Yaşam içinde..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzel kaleminize sağlık ... yazılarınız kısa olmasına rağmen güzel tbr.
fevkalade
kalemine sağlık saygı ve selamlarımla kutlarım
tam puan
güzeldi..
yaşamalı ne varsa içte...
yürekten geldiğince....
selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta