Kara bulutları yurdun üstünden,
Kovacağım yeminim var, andım var.
Demokrasi, Cumhuriyet üssünden,
Kafalara kuracağım andım var.
Başöğretmen baş köşemde yer alır.
Bu yol bende gider, belki ser alır.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok anlamlı ve mesaj içerikli harika bir çalışma.Kutlarım Sayın Meslektaşım.
Mürsel Adıgüzel
ÖDEVİMDE YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM BERKAY CEYLAN 7/A KAHRAMANMARAŞ/NURHAK
yeminin başımızın üstüne dost.
Cehalet, bir toplumun üzerine sinmiş en karanlık bir buluttur. Bu karanlık bulutlar, ufkumuzu kapatır ve uzakları görmemize engel olur. Herşeyin eğitim ve öğretimle çözülmesi gerektiğine inanıyorum. Bu mücadelede yanlız değilsin sayın Softa. Tebrikler. Hocan Emin Baydil
Dost yürekten kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta