and içtik
and içtik sonsuzluğa dek
ikinin biri vurmasına karşı çıkmaya
and içtik hertürden faşizme
güçlünün elinden zayıfı almaya
and içtik tüm ihanetlere
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




degerli insan!
antoloji verilerinden ögrendigim kadari ile Bugün Sizin
۞ * ♥ *۞ D O G U M G Ü N Ü N Ü Z ! ۞ * ♥ *۞
♥ K u t l a r i m ♥
BİZLERDE AND İÇTİK
TERÖR DENEN ELİ KANLI CANAVARI TARİHE GÖMMEYE
AND İÇTİK SOYSUZLARIN TARİH SAYFALARINDAN SİLMEYE
AND İÇTİK BAYRAYA VATANA MİLLETE MEHMETÇİĞE GÖZ DİKENLERİN GÖZLERİN OYMAYA...
AND İÇTİK
Murat bey,
Demokrasilerde yol belli.Vatanına ve milletine faydalı olmak istiyorsan siyasete soyunup var gücünle çalışacaksın.Selamlar.
ant içmişiz yılmamaya.fakat ant içmeyle olmuyor.peynir gemisi lafla yürümüyor.koruduğun adamın;birlik oluyor düşmanla seni dövüyor.olmuyor işte olmuyorrr...............
saırım son dizeyi yanlış yazmışsınız.kaşar adımlarla diye.onun dışında oldukça güzel ve anlamlı sözler.ezileniz yanında,zalimin yanında olmayıp.zulme karşı.güzel şiir.kelimeleri ayıklamanın anlamı yok diye düşünüyorum.saygılar.elllerinize sağlık.''
senden ela faşistmi olur hemde bir numarasın
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta