Nerede başladı hayatım bilmem,
Ruh iken mi bedene düşüverdi.
Canlandı nereden, halk oldu beden,
Bak ana rahminde büyüyüverdi.
Yaşım bile yokken, daha karında,
Okunmaz yazılar derin alnımda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzeldi tebrik ederim.
Yaşadığın her an hatırla dünü,
Bu ömür bitecek ölüm dür sonu,
Gönüllere gir de yaşa bu günü,
Yarını bilmemek hak deyiverdi.
MÜKEMMEL ÖTESİ BİR ESER.. KUTLARIM..
VE PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.. ANTOLOJİME ALDIM VE 10 PUAN
SELAMLARIMLA...
Bu yaşam fanidir sakın unutma,
İsyan yakışmaz hiç alın yazına,
Çok sevmek yakışır Allah kuluna,
Yaradan dan ötrü sev diyiverdi.
***Güzel şiirdi sevgili Necati kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta