Anam Şiiri - Yorumlar

İbrahim Eroğlu 2
72

ŞİİR


14

TAKİPÇİ

Öperdim elini meleğim derdim
Koyduğum en güzel tanımdın ana
Bu bedende sanki seninle birdim
Yarım kaldım diğer yanımdın ana

Sensiz geçen her yıl bitmez kahırdı
Yediğim içtiğim her şey zehirdi

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta