Anam
Aloo anam senmisin
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




anmda babamda yok yalnızım artık okurken duygulandım tebrikler üstadım saygılar
Gelemiyorum anam gelemiyorum.
Peki anam
Ellerinden öperim
Babamında ellerinden öperim.
-----
gurbetten içimizi acıtan bildik manzaralardı hüzünle şiire işlenen
ellerineize sağlık tam puanla
Ağabeyim ziyarete geldim:)) O güzel ellerinden öpmeye geldim.Memleket kokan eserlerini okumaya geldim.İyiki varsın büyük abi,sağlık ve mutluluklar diliyorum...Hürmetle ayrılıyorum...
ellerinden öperiz..
kutlarım yürekten şairi....harika bir şiir
çok hoş anlatım harika emeğine gönlüne sağlık usdat.tam puan.
HARİKA BİR ANLATIMDI TEBRİKLER SELAMLAR
oktay abimden nefis bir dil ve kurgu. ne diyeceğimi bilmiyorum.zor begenirim ama bunu begenmemk elde degil. yüreğine,kalemine sağlık.
selamlarım
NE GÜZEL HOŞ VE NAİF DİZELER.YÜREKTEN GELDİĞİ GİBİ DÖKÜLMÜŞ İNCİLER.KUTLARIM ...SAYGILARIMLA
bu şiiri okuyupta duygulanmamak elde değil.. gözlerim ıslak ıslak okudum.. gönülden kutluyorum yazan kalemi ve yüreği...güzel paylaşımınız için sizede saygılar üstadım.. sevgiyle kalın... Halim AKIN 10 PUAN
Bu şiir ile ilgili 131 tane yorum bulunmakta