Kremli değildi, nasırlıydı ellerin
Limonlu değildi, şekerliydi dillerin
Bana sevgiyle bakardı gözlerin
Bastığın yerler öpülesi anam
Benim için çalışıp, çırpındın
Bendim yurdun, bendim vatanın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




harikasınız
kutlarım kaleminizi
ve yazan güzel yüreğinizi
saygılar usta kaleminize
anaların hakkı asla ve asla ödenmez tebrikler
yüreğinize sağlık çok güzel dizeler tebrik ederim sayın ceylan
Çok değerli yürek dostu şiirin muhteşemdi tıpkı yüreğin gibi seni yürekten kutluyorum tebrikler.
abi seni kalpten tebrik ediyorum Allah annene uzun ömürler versin
duygulu vede çok güzel bir şiir ana gibi yar olmaz..ağlarsa anam ağlar...boşuna dememişler..tebrik ederim
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta