Öğüdünü tuttum güzeli buldum
Gönül sarayıma oturdu ANAM
Kırık umutlardan hayaller kurdum
Neyim varsa aldı götürdü ANAM
Oğlum diye diye büyütmüştün ya
Sırtı yere gelmez yiğittim güya
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Yüreğinize sağlık çok güzeldi saygılar kaleminize
Karamanlı Aşık Çağlari
hakikat bu ya ne diyelim... muhteşem...
tüm şiirleriniz birbirinden güzel tebrıkler
sınan biçer
A A Hüseyin Celep kadreşim,
Buraya yazdığın şiiri sildim.Çünkü bu bölümde şiirle ilgili görüşleriniz yazılmalıydı.Eğer şiir yazacaksanız lütfen bu yolu izlemeyin.Siz yazın, okumak isteyenler okuyacaklardır.
vasata yaklaşmaya çalışan bir aşıklama çalışması, koşma türünde.
ancak bu tür antolojide bincelerce aşıklama tarzı şiir var. bunun onlardan farkı ne? anlatımıyla, diliyle, kurgusuyla vs. vs. vs.
bence aşıklama güzel bir tarzır ama hiç kimsenin kullanmadığı mecazlarla teşbihlerleü imgelerle yazılmalıdır.
sağlıcakla
Asım Yapıcı
Tüm şiirleriniz içindeki en güzeli bence. Fakat klavyeniz bozuk olmalı. Pek çok yazım hatası var. Noktalama işaretleri ise hiç yok...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta