Yörük obasında üreyişim sen
Tanrı dağlarından yürüyüşüm sen
Oğuz boylarından türeyişim sen
Başta sevda gibi esensin anam
Dün gibi hatrımda sütün emdiğim
Dizinin dibinde döven döndüğüm
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




eliniz yüreğinize sağlık
Elinize yüreğinize sağlık şair dostum..
Kutluyorum..Çok güzel şiiriniz..
Sevgiiler Hiç Eksilmesin
Gönül Teli' sıcaklığında Ana ve Bayrak gibi iki sevgiliye ait muhteşem şiirlere kavuşmanın mutluluğu ile kutlarım.
Tebrikler.
Hikayesi içerisinde mükemmel bir şiir okudum.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık.
Kıymetli Hocam, Sevgili Dost,
Ana'lar başkadır, her canlıda, her değerde emeği, izi vardır. En çok aranan, en çok sevilen oldukları için üzerine en çok şiir yazılanlarında onlardır.
Güzel yüreğiniz, güçlü kaleminizle tüm bu duyguları çok güzel ifade etmiş, muhteşem bir şiir çıkarmışsınız. Gerçekten okuduğum en güzel Ana şiirlerinden birtanesi.
Yürekten kutluyor, En beğendiklerim arasına alıyor,İlk tam puanla birlikte selam ve dualarımı gönderiyorum.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta