Yüreğim yufka yufka,
Dalsa gözlerim ufka;
Tutup ayak sesini,
Nabzın ahengi diye
Sessizce alkışlasam.
Ben bu hasretten yana,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ana sevgisi ne kadar yazılsa ve anlatılsa yeterli olma ama, ana sevgisini unutan yüreklerin uyanması için serpilen bir su gibi olmuş şiiriniz, yürekten tebrikler...
Güzel gönüllü insan, yüregininizi içtenlikle kutlarım,güzel bir şiir okudum, düşüncenize, kaleminize sağlık. Yaradan sizinle birlik olsur, inşallah Segiler...
yüreğinizin içinde zaten nakış nakış annenizin resmi,
tüm annelerin, onlara ışık olan babaların , tüm günleri güzel geçsin, saygılar sunarım.
Yüreğim yufka yufka,
Dalsa gözlerim ufka;
Tutup ayak sesini,
Nabzın ahengi diye
Sessizce alkışlasam.
Ben bu hasretten yana,
Ölürsem eğer ana,
Tabutuma resmini
Kefenime hediye
Olarak nakışlasam...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta