AMCAM
On yaşında küçücük bir çocuktu.
İlkokulu yeni bitirmişti.
Eğitimine devam etmek istiyordu.
Köyünde ortaokul yoktu.
O zamanlar sekiz yıllık eğitim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğinize sağlık. Kutlarım, selamlarımla.
Yusuf Bey,
Sizi ve değerli çalışmanızı yürekten kutlarım....Emeğine, yüreğine sağlık....
Başarınızın devamını......kaleminizin tükenmez olmasını diliyorum....Nice başarılara....
Selam saygı sizedir......
Vefa dolu Şiirini zevkle okudum, kutluyorum.
Çok güzeldi kutlarım .çalışmalarınızda başarılar dilerim
Yusuf bey kardeşim.
Hayat hikayeni şiirleştirip anlatman, çok güzel.Aslında ibret alınacak bir konu.Bir eli yağda bir eli balda olupta okumayanlara, ders olarak analatılmalı. Kardeşim hem şiirini hem başarını canı gönülden tebrik ediyor,sevgi ve selamlarımla ALLAH mutluluğunu daim etsin
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta