Hiç gitmesem kalsam dedim
Deniz’inin sesiyle konuşmak istedim
Kendimi buldum beyaz köpüklerinin sedasıyla
Muhteşemsin dalga seslerin kulağımda Amasra.
Balığın tadı bir başka
Lezzet kattı damağıma
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




NE GÜZEL..hoş kalınız../ sevgi ile
senden önce ağlayan bir ağaç vardı, senden önce yaprak dökmeye giden.
Çok güzel sunmuşsunuz dizelerinizde tebrikler,,,
tam puan
yeni paylaşımlarda
Bir türlü nasip olmadi bana Amasra´yi görmek,en cok merak ettigim,methini cok duydugum bir yer.Siiri okuduktan sonra inan görme meragim dahada azdi,kismet olurda seneye izine gelirsem ilk isim Amasra´ya gitmek olacak.Bu güzel siiri ve degerli sairemiz Canan hanimi gönülden kutluyorum.Selamlar,saygilar.
şiiri hak ediyor Amasra..ve şiir de güzel.
Herkes gezip dolaşabilir... Güzellikler karşısında hislerini gizleyemez...
Ama şair hem gezer, hem de 'O anları' ölümsüzleştirir, döker şiire...
İşte şiir, işte şaire... Ne güzeldi Canan Hanım.. Tebrikler...
güzeldi...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta