Ne olur çekipte gitme bu gece
Bürünerek yalnızlığının matemine
Soluksuz kalmalara hasret bırakıp
Çılgın dokunuşlarla yakan gözlerine
Öğret bana.......
Korkulardan korkmamayı seninle
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tebrikler güzel şiire...Sevgiler
Duygu yüklü güzel şiiriniz için sizi kutlarım. Yüreğinize sağlık.
Çok güzel olmuş.
Bazan susmak gerek gerek.Duyguların gücü ve şiire dönüşümü çok güzel.Tebrikler
sevgiliye hazır bir yürek...şiir yürek...yürek şiir...yüreğinize sağlık....bahtiyar arslan...
Şiirlerine baktım, birbirinden güzel.Kutlarım ...En güzel esinler senle olsun..Enver Hergüler
Son dörtlüğün vuruculuğuyla şiiriniz harika olmuş...Saygılar..GÜLŞEN ŞENDERİN
amade sevgilerin savdalara uzanışı..
kutlarım Ömer şairimi dizelerinde...
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta