Altı Harfliler Şiiri - Yorumlar

Muharrem Güney
372

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Merhaba altı harfliler,
Neden diyorum sizlere altı harfliler?
Çünkü isimleriniz altı harflidir.
Bir seçim sonucu olmadı altı harfliler.
Kader mi dersin?
Yukarı mı dersin?
Ne dersin?

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta