Yedi kat göklerin her karesinde
El –melik, El- Kuddûs, Rahmân Allah var
Dağların, taşların her zerresinde…
El mümin,El aziz,Cebbar ALLAH var
Havada, bulutta,el değmez narda,
Biçare olduğun en müşkil an da
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirleriniz beni çok etkiliyor.Yüreğinize sağlık Allah razı olsun.
Allah senin,benim tüm inananların içinde bir ulvi ve yüce varlık. İnkar edenler düşünsünler bulsunlar sonlarını akılları ererse tabii...Kutlarım. Dinmez ER/Çeşme/
Kıymetli Kardeşim çok çok çok güzel Allah razı olsun...
çok güzel bir şiir kaleme almışsınız yüreğinize sağlık
çok çok güzel.. böyle güzel şiirler de var.. hem teması hem kendisi çok güzel şiirin.. ant.
malumda meçhulde bilgi tözünde
tafsilde özette özün özünde
güzelin sevimli bakan yüzünde
yakında uzakta Zahir Allah var
güzel şiirinize gıptayla katılmak istedim.. baki selamlar.
Kalemin daim yazsın,
Ruhlara az nur aksın.
tebrik ederim şair,
Güneş kadar berraksın.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta