Allah dostunu gördüm, bundan altı yıl evvel;
Bir aksamdı ki, zaman, donacak kadar güzel.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Necip Fazıl Kısakürek, en sevdiğim şairlerden, zevkle okudum ..
Allah ile ilgili ne çok şiiri var üstadın
Allah dostunu gördüm, bundan altı yıl evvel;
Bir aksamdı ki, zaman, donacak kadar güzel.
Abdulhakim ARVASİ hazretlerine yazılan bir şiiir
Kısa ama anlamlı bir şiir... Görmek veya görememek; insanın kabiliyetinde gizlidir, bunu iyi bilmeli...Erdemle...
Zamanın sahipleri, Bütün Allah dostlarıyla ilk karşılaşmanın tercümanı olmuş üstad...
Abdulhakimi Arvasi Hazretleri ile buluşmasını tasvir etmiş üstad. Ancak böyle ifade edilebilir.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta