Kelâmı Allaha yazsak okusak
Gönüllere nakış nakış dokusak
Huda Nur Rezzak adıl kavi şakısak
İn cin âlem şırıl şırıl şırlasak
Allahın kelamı aksın dilinden
Bal şerbetle şırıldasın içinden
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Allah Adıyla
Kelâmı Allaha yazsak okusak
Gönüllere nakış nakış dokusak
Huda Nur Rezzak adıl kavi şakısak
İn cin âlem şırıl şırıl şırlasak
Allahın kelamı aksın dilinden
Bal şerbetle şırıldasın içinden
Noktası virgülü doku zikrinden
İncin âlem teşbihleşsin virdinden
Rifat KAYA
........................................................
Değerli Rifat Kaya bey: Ne güzel şiir. Allah senle olsun. Tebrikler efendim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta