Hani, bu sabah gelmedin,
Oysa seni bekliyordum her sabah ki gibi penceremde,
Alıştırdığın gibi...
Ses seda yok senden,
Odamın içi ıpıssız kaldı,
Hani uzaklardan kulaklarıma gelen tatlı sesin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şimdi çıkıp sahilde yürüsem,
Yürürken seni düşünüp şarkılar söylesem,
Eşlik etse bana dalgalar ve rüzgar,
Ama olmuyor işte,gidemiyorum, ya sen gelirsin diye,
Bekliyorum camın kenarında,
Alıştırdığın gibi... BEKLEMENİN DE HAZZI BİR BAŞKADIR..
Alıştırdığın gibi...
Ö
Z
L
E
M
L
E
Beklemek...
Yüreğinize sağlık,
Sevgilerimle
Ayşe
Sevgili Ercan abi mesajını yeni fark etti. Çok teşekkür ederim. Şu an çok iyim. Saygıyla.
Tarifsiz bir özlem bu,
Alıştırdığın gibi...
Alışkanlıklar kolay kolay unutulmaz,alıştıran kişi nasıl alışmıştır.Herzamanki gibi mükemmel bir şiir.kutlarım,ellerinize sağlık selamlarımla
Güzel şiiriniz için tebrikler. Yüreğinize sağlık. Sevgiyle ve şiirle kalın. Mustafa ATİŞ
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta