Alışamam elinin başka ellerde titremesine.
Alışamam şarkıların seni hatırlatan buğulu sesine.
Alışamam aniden çöken bu karanlığa.
Alışamam alışamam...
Alışamam sensiz geçen her bir dakikaya.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




.....Alışamam şarkıların seni hatırlatan buğulu sesine .....
alışılır densede yalan olur,,kırıktır kalpler,, solgundur yüzler,,, teşekkürler..
biraz şarkı olmalı gibi geldi bana ne dersiniz?
alisamayis acilara davet mi, direnis mi, dayatma mi?...yarim kalmis veya acik..gibi bir duyum... sevgiler
Alışılması çok zor olanlar.alışmamakda haklısınız.Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta