Bir rüzgar eser,
yalar alnını usul usul,
alır götürür kederini
hafifler yüreğin.
Umudunun sevincidir,
sevdasını kuşanmış ezgidir,
okşar alnını.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gerçekler su misali akıp gitmis dizeleriniz de.
iyi gözlem.İyi anlatım.tebrikler.
dön baştan okunan tüm şiirlerimi yaksam/
ve yansam durmadan anka olmaya kansam/
canım yanmıyor anlasan içimin ürpertisi/
uzaktan dudağıma düşüyor sıcak nefesi/
konuşamıyorum bile artık tutturduğun kalem/
alıyor tüm cümleleri tavını kaçırıyor bir dem.../
yıkılan tüm hayallerin üzerine asma katlı/
yeni kondular koydum beyaz benzi kaçtı/
felsefesine yandığımın hayatı bu nasıl zulm/
gök tepeden insin biz göğe yükselelim zülfüm////
rüzigâr...
keşke bu kadar kolay götürse alnımı öpen rüzigârım kederlerimi...
doğar doğmaz kefenlenenlerdeniz biz.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta