Bu nehirlerin taşıdıkları suyu tanıyorum,
O şehirlidir ve kalabalık bulvarları yeğler,
Dimdik yürür,bağışlanır unutkanlığı içinde,
Yerçekiminden kurtulmuş,alınyazımı çizer.
Dokunmak elindedir dilediğine coşkuyla,
Ağacın dalında sessizce tüneyen bir kuş gibi
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kızılay'da akşam rengi bir çiçeğe saklıyorum yüzümü.Tütsü kokularının sarmaladığı salaş bir kafede beklemekteyim aşkı.Alaca karanlık çökmeden gelse gölgelerden sıyrılıp,ellerimin kader çizgisine bir papatya bıraksa...
herkesin aradığı ve beklediği bir şeyler vardır değil mi?
En güzeli barış ve sevgi.Onların olduğu yerde asla kötülük olmaz.
Tebriklerim çok.
Bu su alınyazım,iyi insan,yoldaşım benim,
Buralarda bir yerde,arıyorum,bulamıyorum
BULMUŞUNUZKİ YAŞIYORSUNUZ. ÖTESİ YOL DEGIL,YOLDAŞ DEĞİL. YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta