Kırılmak
ışıklar patlatır beynimde
Güzel cümleler
içine kapanış
dalıp uzaklara çekiş.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




(şiir şairin cinnetidir)diyarbakırlı bir şiirsever olarak sizinle tanışmak isterim bu sitede yer alan bütün diyarbakırlı şair ve şiirseverlerle tanışmak isterim daha doğrusu. tabi eger sizde bu görüşüme katılıyorsanız mesaj atarsanız sevinirim. güzel şiir tebrikler memleketimizin böyle şair ruhlu insanlara ihtiyacı var
Yazarak, yaralarınızı sararken. güzel şiirler çıkmış ortaya.Kutluyorum, yüreğinize sağlık.
güzel, güzel, güzel,,,,,,
Yagmur AYTEN
susss! .. şiirdede dediği gibi susuyorum çünkü bu şiiri övecek duygularımı anlatacak kelime bulamıyorum yaşamak lazım
kalemine sağlık saniye gündüz yıldırım
'Sonsuz inanç,eriyebilmeyi istemek
herşey...
yara,acı,zehir,irin
bitiş.........Her bitis yeni baslangiclarin,her aci yasinilacak güzelliklerin umudu olsun....yüreginize ,kaleminize saygilar'
Güzel olmuş
Yüreğine sağlık.
Sevgi ve Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta