Ben kendi kendime söylenip durdum
Kader bana bunu yaşattı niye
Sonradan anladım sırrına vardım
Yazgıyı boynuma döşetti niye
Sevdayı yaşayan pişmanlık duymaz
Yalan dünya konaklanan bir handır
Zaman hızlı geçti ahir zamandır
Ömrümü sorarsan kısa bir andır
Ölmeye gelmişim ben bu dünyaya
Yarından umut yok unuttum dünü
Çin içinden çıkıp geldin
Çok sinsisin oy CORONA
Hepimizi esir aldın
Ettiğini say CORONA
Sessiz geldin yanımıza
ÖYKÜ TORUNUM
Bir hikaye masal gibi gelince
Dediler ki Öykü adı torunum
Verdiler kucağa ele alınca
Tartıya gelmedi budu torunum
Mevlam seni nede güzel yaratmış
Senden güzel bulamadım yar bana
Sanırım ki yıllar yılı aratmış
Senden güzel bulamadım yar bana
Erişilmez bir ufuksun bir vaha
Sevdiğini söylemezsen buradan
Öyle uzaklardan ansan ne yazar
Söylesene kaç yıl geçti aradan
Geliyorum deme dönsen ne yazar
Beni buralarda koyup gittin ya
Yürüdüğüm yollar sana çıkmazsa
Yolları bırakır uçar gelirim
Sen sevdiğim gönlün benden bıkmazsa
Dört bir yana neşe saçar gelirim
İsyan bayrağını çekip dikerim
Sevdiğim sen beni niye araman
Bir hatamı ettim şaşırdım kaldım
Dersen ki sen bana artık yaraman
Bırak git peşimi ben hepten sildim
Ne kusurum oldu anlat bileyim
Bir sevdiğim vardır benden uzakta
Çağırsa yanına koşar giderdim
Nerdedir önceden rota çizekte
Tüm heyecanımla coşar giderdim
Düşürmedim asla hep dilimdedir
Yıllar yılı sevdiğimi ararım
Bilen varsa nolur burdan söylesin
Köşe bucak her yerleri tararım
Bilen varsa nolur burdan söylesin
Otuz yılı aşkın arar dururum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!