Avrupa’da, 0rtaçağ mı zortladı?
Uygarlığın vicdanı mı mortladı
Yoksa Hitler, Mussolini hortlayıp
Beyinleri yeniden mi kodladı?
*
“Cadı Avı” deyip çıktın yollara
Bu akşam buldum seni !
Geçmişin sularında yıkarken ellerimi
Meğer avuçlarıma saklanmışsın
Ne kadar da yakınımdaymışsın
Elvedâ der gibi yürüyordun
…………………...avuç içi çizgilerimde
Kimi dara düşer üzülür
Kimi utangaçtır büzülür
Kimi yardan düşer ezilir
Kimi sevdaya düşer,süzülür
Yani herkes
Mahkeme ,
"Asrın Güreşçisi " ünvanını alan
ve bir bankanın
...................yönetin kurulu üyeliğine
ve
cumhurbaşkanı baş danışmanlığı'na atanan
Yakana yapışmışsa aşk denen illet
Yapacak çok şey yok, derim ki sabret
Dünya'yı toz-pembe yapan musibet
Sekiz kollu ahtapota benziyor Saffet
..
Kendini su gibi sunarsan, elbet
Aşk:
Kemendini,
kendi ellerinle boynuna geçirdiğin
…......……………………..tutsaklık
Dünyayı
Yaşanır elbet gülüm, aşksız yaşanır
Toprak nasıl yaşarsa dört mevsim susuz
ve insan, gece gündüz uykusuz!
Aşksız yaşayan insan mecnuna benzer
Karnı toktur amma gönlü doyumsuz.
Covid-19 pandemisiyle mücadele sırasında, gecesini gündüzüne,
canını dişine katarak çalışan bütün babaları “Yılın Babası “ seçiyo-
rum!...
Ve bu görünmeyen virüs canavarını yenme savaşında, ilk pandemi
şehidimiz olma pâyesine kavuşan ; bakışında bilim adamı olmanın
alçak gönüllüğü , efendilik, insanlık , kibarlık, aile, meslek ve insan-
Babamın Evi, beton-meton değil
Harcı ,samanlı çamurdandı
Taşları da moloz taştandı
Çekiçle yonta yonta şekil verirdi onlara
Sonra,
..........bir güzel koyardı ördüğü duvara
Babam derdi ki
SIR TUTMAKTAN yana:
"Sırrını söyleme dostuna
Dostunun dostu vardır
0 da söyler dostuna!..."




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz