yaşam olsun adın
tüm karabasanlar üstümde
gecelerim gündüzümden daha korkunç
yıkılası duvarlara yumruklarım.
ah be özgürlük
sana benim canımda kıyanlar
yok sayanlar.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




içten ve yürekten dökülmüş duygular tane tane,çok güzel olmuş okutturuyor zevkle okudum tebrikler
çok güzeldi....... yazanı da yazdıranı da kutlarım.....
saygılar
/Ölümdür tek yaşanan
Aşk iki kişiliktir../
Yakıcı bir aşkmış, adı gibi şiirin cano...
Aşk'olsun her günün.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta