Seyirettim alemi gülende var ağlayanda
Baktım sulara duranda var çağlayanda
Karları gördüm eriyende var yağanda
Devam ediyor hayat ölende var doğanda
İçim ürperdi gördüğüm olup olanlara
Gençligi bitip yaşlanıp solup solanlara
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gönüller bir olsun....
Evet alem bu işte tebrikler.
Selam ve sevgiyle. Bu güzel şiirinizi ilk okuyan olmaktan haz duydum.
Arkadaş listemödesiniz, Hayırlı ve güzel paylaşımlara.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta