Yürürsen bu yoldan varışın vardır
Attığın adımdan sakın usanma
Düşersen bir yerden kalkışın vardır
Acım geçti diyeceksin, aldırma
Gurbetten sılaya hasret çekerken
Yüreğine sevda gülü dikerken
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




harika dizeler tesekkurler.
ah bu yol, insan düşmeye görsün,bizliğimizden birşey yitimeden herkesin limana varması umuduyla...saygılar, tebrikler...
Daha düşmeden bu derdin içine
Hani senin ile gülenler nerde
Kötü günler elbet kalır geride
Dost düşmanı bileceksin, aldırma
Gülerken herkes dost gerçekten ama üzgünsen, birine ihtiyacın varsa biranda yok oluyor o dost sandıkların.Dostluk kavramının çok güzel anlatıldığı bir şiir. Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta