Sana hiç bir şey vaat edemem
Ayrılıktan başka
Başı sonu belli
Kuralsız bir oyun bu
Sen en iyisi
Benden önce nasılsan
Öyle yaşa...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sözün özü;bensiz O zamana kadar nasıl yaşadıysan,bundan sonra da öyle yaşa..Saygılarımla..
Çok iyi, tabi ki oyun kurallarına göre oynanmalı..
Tebrikler
Çok kısa cümlelerle dağlara sığmayacak duygular anlatılmış. Bravo
sizin gibi şairlere ülkemizin ihtiyacı var.çünkü elinizi sallasanız şaire değiyor.başarılarınızın artarak devam etmesini dilerim
Çok zor.
Acı bir şiir.
Yüreğine sağlık. Evren DALGIÇ
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta